Mensen met een Missie

De katholieke ontwikkelingsorganisatie Mensen met een Missie wil bijdragen aan een betere wereld met een menswaardig bestaan voor iederéén. Door hun partnerorganisaties te steunen wil Mensen met een Missie de eigen kracht van mensen versterken. Zodat zij zélf hun eigen leven kunnen verbeteren.

Mensen met een Missie wil haar naamsbekendheid verhogen en de band met haar achterban versterken. Daarom heeft Growing Minds samen met Mensen met een Missie een campagne bedacht: de Stop Corruptie campagne.

Leadwerving

Met de Stop Corruptie campagne is een concreet project gekozen om daarmee het belangrijke werk van Mensen met een Missie tastbaar te maken. Het publiek wordt opgeroepen een steunbetuiging af te geven voor jongeren in Kameroen. Een laagdrempelige manier om de bestaande achterban bij het werk te betrekken en nieuwe leads te werven.

Klantcontactstrategie

Growing Minds ondersteunt de opzet en uitvoering van de campagne. Met de eerder uitgewerkte klantcontactstrategie in het achterhoofd is een customer journey uitgewerkt. En door de inzet van e-mail, social media berichten en online advertising worden nieuwe deelnemers geworven en de bestaande campagne-deelnemers meegenomen in het verloop van de campagne.

FormSuite webformulieren

Om de campagne efficiënt uit te voeren, maakten de medewerkers van Mensen met een Missie gebruik van de Growing Minds FormSuite. Hiermee kunnen ze zelfstandig nieuwe webformulieren ontwikkelen en testen. De formulieren zijn gekoppeld aan Salesforce Marketing Cloud voor automatische en gepersonaliseerde mailopvolging. Daarnaast heeft Growing Minds voor de klant een dashboard opgezet, waarmee voor alle formulieren de resultaten realtime inzichtelijk zijn.

Mensen met een Missie  Mensen met een Missie Case

Interesse in een samenwerking?

Heb je ook interesse in een samenwerking met Growing Minds? Neem dan contact met ons op.

Terug naar cases