Angelique de Hont nieuwe CEO van Growing Minds. Lees hier het persbericht.

25 januari 2017

Sinds begin januari is Angelique de Hont CEO van online marketingbureau Growing Minds. De Hont was sinds 2014 General Manager van Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en COO van Publicis’ bureaugroep in Nederland.

Daarvoor was De Hont Managing Partner en Director Finance & Operations bij creative agency Selmore waar ze onder meer verantwoordelijk was voor het opzetten en integreren van digital agency Selmore Lynx en werkte ze als Internet Manager bij HEMA en Managing Partner bij digital agency Fruit for Brands en active marketing agency Lowe Live.

Oprichter/eigenaar Thijs Hoffmann: “Growing Minds is ontstaan vanuit onze passie voor het vergroten van de effectiviteit van de marketing van goede doelen. We doen dit door de ontwikkeling van online strategieën, connected customer journeys en het inrichten van marketing automation. We zijn erg trots dat we inmiddels veel van deze organisaties tot onze trouwe klantenkring mogen rekenen”.

Hoffmann vervolgt: “We hebben een sterke partnership met Salesforce.org en Salesforce Marketing Cloud. Dit partnership biedt ons veel internationale en commerciële groeikansen. De komst van Angelique is een belangrijke volgende stap om deze groei te gaan realiseren. Angelique heeft een brede ervaring van Operations en Finance tot en met Direct Marketing, Digitale en Creatieve Communicatie. Angelique krijgt de dagelijkse leiding van het bureau en zal zich in eerste instantie richten op het verder verbeteren van onze operational excellence, waardoor ik me volledig kan toeleggen op de advisering van onze klanten en de kwaliteit van ons product, want naast goede doelen kiezen ook steeds meer commerciële bedrijven voor ons.

Angelique de Hont