Van klein marketingbureau naar data-gedreven organisatie

Met een warm hart voor goede doelen en de visie om deze organisaties te helpen met hun digitale identiteit, begonnen wij in 2011 als klein marketingbureau. De afgelopen acht jaar zijn we geëvolueerd naar een data-gedreven bedrijf, dat zich inzet om mensen online te verbinden op een innovatieve manier.

Het helpen van non-profits als KWF, Save the Childeren en Four Paws is nog steeds een essentieel deel van ons DNA, maar ook commerciële partijen als Pon Automotive en Engie kiezen steeds vaker voor onze kennis en creativiteit. Wij zijn creatieve denkers, digital geeks, doeners, probleemoplossers en drukverlagers. Als team creëren we een positieve energie vanuit verschillende persoonlijke ambities en passies. Deze eigenschappen zie je terugkomen in het werk dat we doen.

Als partner van Salesforce.org en Salesforce Marketing Cloud, lopen wij altijd voorop in de voortdurende digitale transformatie. We proberen constant te blijven groeien door te onderzoeken, kritisch te reflecteren en altijd te streven naar een betere versie van onszelf.