De migratie naar Marketing Cloud voor Pon

Growing Minds heeft voor auto-importeur Pon een overstap van e-mail service provider verzorgd. We hebben Pon (importeur van onder andere Audi, Volkswagen en Porsche) met succes gemigreerd naar SalesForce Marketing Cloud, ons partnerplatform dat volledige marketing automation biedt.

Na een succesvolle case voor Audi mochten wij Marketing Cloud implementeren voor alle zes automerken die Pon in Nederland vertegenwoordigt.

Bij de migratie hebben we e-mails gebouwd die de klanten van Pon informeren als hun APK eraan komt, wanneer hun auto aan onderhoud toe is, maar ook e-mailtrajecten die geïnteresseerden informeren na het downloaden van een brochure, en de zogenaamde ‘100 dagen’-trajecten, waar kopers van een nieuwe auto op gezette tijden, in de loop van die eerste 100 dagen, extra informatie in hun mailbox krijgen.

 

Op deze stevige basis zijn wij nu dagelijks aan het werk voor Pon. We houden natuurlijk de bestaande e-mailtrajecten up-to-date, maar we ontwerpen, schrijven en bouwen iedere week nieuwsbrieven, korte en langere campagnes waarmee we klanten én fans van de automerken van Pon op de hoogte houden en enthousiasmeren.

Terug naar cases