Trainingen

Hands-on trainingen waarmee je alles uit Marketing Cloud haalt.

Growing Minds helpt jou graag om Marketing Cloud optimaal te benutten. Daarom bieden we kleinschalige ‘hands-on’ trainingen.  Inspirerende dagen waarop je je Marketing Cloud kennis op specifieke onderdelen kunt bijspijkeren.

We bieden zowel incompany-trainingen (maatwerk) als inlooptrainingen. Bekijk het complete aanbod hier onder.

SFMC A/B testing

Deze training leert hoe je met A/B testen nieuwsbrieven en campagnes optimaliseert.

  • Wanneer: dinsdag 20 april 2021
  • Tijd: 10.00 - 12.00 uur
  • Locatie: online via GoToMeeting
  • Prijs: €149 ex. BTW
Inschrijven
  • Leerdoelen
  • Leer wat een A/B-test en waarom je het moet gebruiken
  • Leer hoe je een A/B-test plant en documenteert
  • Begrijp hoe een A/B-testmodule werkt, inclusief de voor- en nadelen
  • Leer hoe je een A/B-test analyseert en hoe je een conclusie trekt
  • Doe inspiratie op door enkele voorbeeld testen en campagnes
  • Leer andere Marketing Cloud tools kennen die je kan gebruiken om te testen
  • Leer hoe je in FormSuite kan testen in je formulieren

SFMC Advanced

Deze training gaat dieper in op de functionaliteiten van Marketing Cloud. De training wordt gegeven in 2 sessies van 2 uur. Bekijk de data en tijden hiernaast.

  • Wanneer: donderdag 29 april en donderdag 6 mei 2021
  • Tijd: 14.00 - 16.00 uur
  • Prijs: €299 ex. BTW
  • Locatie: online via GoToMeeting
Inschrijven
  • Leerdoelen
  • Ontdek de Marketing Cloud Enhanced SFTP en leer hoe het te gebruiken
  • Leer de mogelijkheden en de activiteiten van Automation Studio kennen
  • Ontdek het gebruiksgemak van Contact Builder
  • Begrijp wat de Marketing Cloud Connect is
  • Leer de voordelen van Marketing Cloud Connect kennen
  • Ontdek de voordelen van personalisatiestrings - de basis van AMPScript

SFMC Data

Deze training is bedoeld om je datakennis op te frissen. De training wordt gegeven in 2 sessies van 2 uur. Bekijk de data en tijden hiernaast.

  • Wanneer: dindag 11 mei en dinsdag 18 mei 2021
  • Tijd: 14.00 - 16.00 uur
  • Prijs: €299 ex. BTW
  • Locatie: online via GoToMeeting
Inschrijven
  • Leerdoelen
  • Begrijp hoe subscribers worden opgeslagen in Marketing Cloud in ‘All Subscribers’
  • Begrijp hoe subscribers worden opgeslagen in Marketing Cloud in ‘All Contacts’
  • Leer het verschil tussen ‘All Subscribers’ en ‘All Contacts’
  • Begrijp wat de Marketing Cloud Connect is
  • Leer de voordelen van Marketing Cloud Connect
  • Leer het verschil tussen data extensions, Salesforce data extensions en synchronized data extensions
  • Begrijp waarom Primary Keys en Subscriber Keys belangrijk zijn
  • Begrijp waarom de Salesforce data nuttig zijn in jouw Business Unit
  • Verken Contact Builder
  • Leer de Marketing Cloud Enhanced SFTP gebruiken

SFMC Admin

Deze training leert je om de Business Unit te onderhouden. De training wordt gegeven in 2 sessies van 2 uur. Bekijk de data en tijden hiernaast.

  • Wanneer: dindag 25 mei en dinsdag 1 juni 2021
  • Tijd: 14.00 - 16.00 uur
  • Prijs: €299 ex. BTW
  • Locatie: online via GoToMeeting
Inschrijven
  • Leerdoelen
  • Begrijp de set-up van Business Unit(s): Enterprise 1.0, Enterprise 2.0 en child- parentunits
  • Leer hoe je een nieuwe Marketing Cloud-gebruiker aanmaakt
  • En leer het verschil te begrijpen tussen rollen, aangepaste rollen en het instellen van de permissieset
  • Begrijp de Marketing Cloud-beveiligingsinstellingen en hoe/wanneer deze te wijzigen
  • Begrijp wat de Marketing Cloud Connect is
  • Leer over IP Whitelisting, E-mail Export Whitelisting, Audit Trail
  • En hoe dit gerelateerd is aan Multi-Factor Authentication
  • Het gebruik van de Salesforce Helpdesk en het aanmaken van een case
  • Weet hoe je een extra (SFTP) bestandslocatie aan jouw Business Unit toevoegt
  • Begrijp wat een Afzender Authenticatie Pakket is
  • Welk(e) e-maildomein(en) en IP-adres(sen) gebruik je en hoe kan je dit controleren?
  • En of dit betrekking heeft op Sender en Delivery Profiles
  • Hoe maak je nieuwe Send Classifications, Sender Profiles and Delivery Profiles aan
  • Weet wat SSL is, hoeveel certificaten jij in je business unit hebt
  • En hoe je deze kan controleren

Email Deliverability

Deze training leert je alles over Email Deliverability. De training wordt gegeven in 2 sessies van 2 uur. Bekijk de data en tijden hiernaast.

  • Wanneer: donderdag 3 juni en donderdag 10 juni 2021
  • Tijd: 10.00 - 12.00 uur
  • Prijs: €299 ex. BTW
  • Locatie: online via GoToMeeting
Inschrijven
  • Leerdoelen
  • Begrijp hoe de Amerikaanse CAN-SPAM-act greep heeft op jouw e-mailbeheer
  • Wat is een ISP en gaan ze om met jouw mail
  • Het verschil tussen een shared en dedicated IP-adres
  • welke van de 2 opties jouw Business Unit gebruikt
  • En welke invloed dit op jouw e-mailreputatie heeft
  • Waarom je een IP-adres moet opwarmen
  • Het belang van een schoon, actief e-mailbestand
  • En hoe tools als BriteVerify daarbij kunnen helpen
  • Het verschil tussen spam traps en spam complaints
  • Wat is blacklisting, blocking en phishing en hoe voorkom je het?
  • Leer tools zoals SNDS, analyze.email en mail-tester.com kennen
  • Hoe gaat Marketing Cloud om met bounces?
  • Marketing Cloud reports die helpen bij het analyseren van e-mails en e-mailreputatie
  • Tips en tricks!

Training op maat?

Vraag naar de mogelijkheden